Sportief bewegen 55+

Elke maandagmiddag van 15.00 uur tot 16.00 uur wordt er door Ward van Teijlingen Sportief bewegen 55+ les gegeven.

Bij Ward’s Workout kunnen 55-plussers op een laagdrempelige manier bewegen. Noem het sport, gym of bewegen, het is allemaal goed. De oefeningen en bewegingen zijn aangepast aan het niveau van de deelnemers. Natuurlijk is er voor iedereen uitdaging, maar als het even niet gaat is het geen probleem als je even rustig aan doet. Wekelijks is er van 15.00 – 16.00 een sportief beweeguur in het gebouw van speeltuinvereniging ‘De Paddestoel’ in Waddinxveen. Elke week is de les anders. Soms doen we wat meer spierversterkende oefeningen, een andere keer bewegen we meer met verschillende passen. Ook (denk)spelletjes met beweging als uitgangspunt komen regelmatig langs. Het is altijd gevarieerd en voor alle deelnemers te doen.

Doe gerust een keer gratis mee om te proberen of het wat voor je is!

Aanvang:
15.00 uur t/m 16.00 uur

• Entree leden: € 5,50
  • Entree niet leden: € 6,50

Wilt u meer weten over Sportief bewegen 55+, neem dan contact op met Ward van Teijlingen.