Jeugddarten (11 t/m 17 jaar)

Ben jij tussen de 11 en 17 jaar en heb je interesse om te (leren) darten, kom dan op de 1e vrijdagavond van de maand tussen 19:00 uur en 20:30 uur naar De Paddestoel.
Aanmelden wordt op prijs gesteld.

Op deze avonden is er begeleiding aanwezig om je wegwijs te maken in het spelletje darts. De begeleiders zijn doorgewinterde darters, welke in de regio competitie spelen. Zij zullen uitleg geven over onder andere het materiaal, de dartbaan en vooral niet te vergeten het dartbord zelf. Heb je al enige ervaring ben je uiteraard ook welkom.

De begeleiding kan jou eventueel extra aanwijzingen geven in je houding en rekenvaardigheden om je spel sterker te maken.

Voor meer informatie of aanmelden:
Alexander Verhoef
alex@wsv-depaddestoel.nl

Mocht je geen eigen dartpijlen hebben, zorgen wij voor een setje, waarmee je de avonden mag gooien. Maar heb je eigen dartpijlen, neem deze dan gerust mee.
Ouders zijn van harte welkom!

Aanvang: 19.00 uur
Entree: